2011-07-13 @ 12:58:00

Snyggt träns från Hööks

Just nu sitter jag och tittar på den allra sista Harry Potter-filmen, och jag är säker på att den kommer vara minst lika bra som de föregående. Böckerna är oslagbara!

Jag var en runda på Hööks idag (visar senare vad jag köpte) och fick med mig den nya katalogen som jag tittade i på hemvägen. Jag hittade ett träns som verkligen var dösnyggt på bild, och eftersom Blezter ska bli lite sådär smått dressyrhäst (på halvtid eller något) så skulle det sitta fint! :D


Katalog-bilden var snyggare, men med ett annat pannband (kanske med sötvattenspärlor? (*.*)) så kan det nog bli fantastiskt fint på min lille häst! Jag tittade i katalogen på vägen hem så jag såg aldrig tränset i butiken, men det ska absolut kollas upp om det är lika snyggt irl! :D
Annars sparar jag pengar till ett "riktigt" dressyrträns från ett lite bättre märke :D

Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Tyckte också att det såg helt okej ut på bilden! Har ett annat träns från Hööks som jag faktiskt är jättenöjd med, känns inte alls sådär plastigt som det kan göra. :)



Sv: Vad spännande! Då har ni massor med år framför er! :)

2011-07-13 @ 15:41:41
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har ett till salu!

2011-07-13 @ 21:39:04
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback