2011-06-08 @ 19:01:00

Målsättningar och planer

Jag tror starkt på att det är viktigt att ha målsättningar, såväl långsiktiga som kortsiktiga, för att det ska kunna ske någon större utveckling. Utan målsättningarna virrar jag runder och tänker att "en dag ska vi tävla si eller så högt", men jag ger inte mig själv förutsättningarna och motivationen att nå dit.

Målen jag gjort upp för Blezter sträcker sig upp till ett år framåt i tiden, och de är långt ifrån orimliga.

Mål
Jag har planerat att vi ska iväg på P&R den 20/6 på ÅPK, höjd är inte bestämt ännu men det ska vara lätt och roligt för honom alltså blir det inga höga höjder (runt 60-70 cm?).
I mitten av augusti vill jag ha honom startklar för åtminstone 90 cm i Perstorp.
Dessa är alltså våra kortsiktiga mål och de kommer fyllas på allt eftersom tiden går. Det långsiktiga som ligger ett år framåt i tiden, kommer i ett annat inlägg!

Detta är något vi absolut kan och ska klara av!


Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

ska du fota i Hässleholm den 18? :)

2011-06-08 @ 20:20:13
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL ANNA:

Nej det ska jag inte då jag tyvärr inte har möjlighet att ta mig dit :)

2011-06-08 @ 20:35:34
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback