2011-06-08 @ 00:06:22

The best is yet to come

Jag läntar otroligt mycket till imorgon då jag återigen ska sitta upp på min stjärna till häst - och denna gången ska allting bli rätt. Jag ska rida på känsla, ta det hela som det kommer och ha jäkligt roligt helt enkelt! Jag är så otroligt supertaggad (förstår ni då hur taggad jag är?!) på allt roligt som kommer hända i framtiden, och jag är redo att kämpa för det.

Pep-talk såhär på natten är aldrig fel, jag ska bara lyckas behålla denna känslan till imorgon kväll :)

Som sagt - the best is yet to come!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: okej :)

Ja vi ska om allt stämmer, bo på tävlingsplatsens camping i en stor husbil ^^

Dock är dom väldigt upptagna på det där stället, så att kolla så vår bokning har kommit fram är inte det lättaste, haha

2011-06-08 @ 00:24:43
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: caroline

men har du kommit så långt med din unghäst så du ska bo över med han? gör man inte det på stora tävlingar?

2011-06-08 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback