2011-03-25 @ 21:30:51

Lång fredag

Dagen idag blev väldigt lång, även om vi var väldigt snabba och effektiva med mockning osv imorse blev det en del "dötid" när det visades hästar och jag kom inte igång med min ridning förrän efter lunch. A var verkligen en helt annan häst idag och det tog inte lång tid innan hon lossnade en hel del, känns som om gårdagens ridpass verkligen gav resultat! Var inte klar med allt förrän klockan började närma sig fem så det blev att köra i full fart mot stallet när jag bytat kläder för att ta hand om min egna häst. Ungefär så har dagen sett ut, och jag kan inte säga mycket mer än att jag är ganska trött nu.

Imorgon har jag en ledig dag, eller helt ledig är den inte men jag har åtminstone sovmorgon! Jag ska in till Väla/CityGross/Hööks imorgon också för att fixa lite välbehövliga saker och på söndag är det återigen APU :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback