2011-05-23 @ 20:12:23

Busig Blezter

Blezter var minsann en riktig liten buse idag och var rädd för lite allt möjligt, men eftersom jag red en runda jag aldrig ridit tidigare och att han bara är ung än så är det ganska naturligt att han reagerar så. Men jisses vad fin han var när jag började trava och han lugnat ner sig lite, underbar häst jag sitter på!
Vi stötte på det mesta; allt från traktorer som spred gödning, farliga soptunnor till skällande hundar men han skötte sig himla bra!


Mamma kommer följa med oss ut i skogen på onsdag och fota/filma oss så det blir lite nytt här på bloggen. Och så kan ni se hur fin han är just nu! I helgen kanske det också blir lite bilder/filmer, och på något ni inte sett mycket utav innan :)

Jag ska även försöka få några nya bilder till headern, för sådär vintrig kan den inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback