2011-05-29 @ 17:39:56

Filmer

Jag började skriva en lång förklaring till varför jag inte rider honom i form i galoppen och varför han inte har lika bra tramp och "volym" i galoppen som skritt och trav men kom så småningom på att jag inte har någon anledning att förklara eller försvara. Är folk inte tillräckligt kloka för att själva komma på att han inte är stark nog att bära upp sig i galoppen ännu, går det heller inte att förklara der för dem.
Jag tror att det är väldigt vanligt att vi vill påpeka för folk att vi är medvetna om bristerna och på så sätt klanka ner på oss själva, innan någon annan gör det. Som en försvarsmekanism.

Här har ni i alla fall tre filmsnuttar


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag rider i stort sett aldrig Pikachu i form när vi hoppar ;p

2011-05-29 @ 21:04:16
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppar du med Dressyrsadel ?



Vill gärna att du svarar på ett "blogg inlägg" ! :)

2011-05-29 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback