2011-05-06 @ 13:26:22

Friday, finally Friday!

Så härligt det känns med fredag och helg! Tyvärr kommer jag få sysselsätta mig med en del pluggande men jag ska absolut försöka hålla bloggen vid liv ändå. På söndag ska jag kanske till Åstorp och fota deras ponnytävlingar, annars är det mest häst och plugg som helgen kommer bjuda på.

Jag ska upp och rida Blezter lite senare, som jag längtar! Haha
Det är otroligt skönt att ha en häst man längtar efter att rida, det kan jag tala om! Han är så himla fin just nu och jag vill bara mer hela tiden och om allting är som det ska så blir det lite galopp imorgon :) Jag har lite planer för oss denna månaden, men dessa får ni ta del utav senare ;)


Mycket har hänt sedan i höstas..!

Kommentarer
Postat av: Jennie

När ska du börja tävla igen?? :D

2011-05-06 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback