2011-05-11 @ 16:51:52

Gårdagens ponnypass

Igår hängde jag med Therese till stallet och red en utav "hennes" ponnyer, ett 11-årigt fuxsto på 147 (?) cm i mkh, alltså en lite större ponny. Hur som helst var Evita duktig och det var roligt att rida ponny igen. Jag jobbade mest i skritt och försökte mjuka upp henne lite där samt att hon skulle trampa igenom sig i skritten.
Jag provade även att hoppa lite med henne, och även om hon inte är någon superhoppare verkade hon tycka det var kul och det är trots allt det som är det viktigaste :)

Här får ni några bilder och som tur är ser jag inte så lång ut som jag trodde :)



Och några bilder på Argo, Evitas nu 3-åriga bebis


Jag vet att han inte är öppen..

Jag avslutar med att säga tack till Therese, och att vi hade jättekul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback