2011-05-07 @ 22:07:40

Lovely feeling!

Jag fick pluggat en del idag och det känns riktigt bra att få det gjort, jag blir ett par kilo lättare!
Blezter gick bra idag och jag fick en härlig känsla! Det blev lite galopp också och jag red på i lite friskare tempo i fältsits och han kändes väldigt avlappnad och nöjd. Vi fick även till några fina övergångar (skritt-trav och tvärt om) och ja han kändes fin!
Glömde nästan en sak! Jag provade att flytta honom sidvärtes ett par steg och det gick kanoners det också!



Jag skrittade av honom på gräset och passade på att gå över bron, mest för att se om han följde mig vilket han gjorde lika bra som vanligt. Halvvägs ner stannade han och betade - och han stod kvar så ett tag xD Haha härlig häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback