2011-05-21 @ 20:57:54

Underbart!

Jag red ut en runda med Blezter och han var lite "rädd" i början, men med tanke på att jag bara promenerade med honom i torsdags och att han stod helt igår är det inte så konstigt. Han var väldigt spänd när jag började trava och gick med huvudet lite här och där, hoppade till när han såg lite spöken och ville inte riktigt lyssna. Jag jobbade då med övergångar och bara efter ett par stycken lossnade han väldigt fint och lyssnade så himla bra!
Att sadeln var breddad hjälpte nig en hel del då han kändes bra mycket friare i bogarna och han fick plats bättre på något sätt och jag fick en himla grym känsla! Om jorden går under i natt, kommer jag åtminstone dö lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback