2011-10-19 @ 12:36:00

Ett steg i rätt riktning

Jag har inte alltid varit den mest hälsosamma människan, och är fortfarande inte. Trots att jag hållit mig borta från tobak, alkohol och droger har min kropp ändå fått ta en del stryk på grund av mina mindre bra matvanor. Detta går självklart i perioder då jag äter bra, äter väldigt lite eller äter väldigt onyttigt. Det är ingenting jag direkt kontrollerat, utan det har mest hänt.

För att jag ska orka mer och för att min kropp ska hålla längre ska jag sluta med godis och likande, åtminstone fram till nyår. Då kommer jag sedan länge ha blivit med mitt värsta sockerbegär och kommer förmodligen att vilja hålla mig bort fram det, i alla fall lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback