2011-10-04 @ 20:44:43

Inte mycket att säga

Saker och ting rullar nästan på av sig själv just nu med motion, medicinering och skolan. Jag går lite på autopilot men det blir lätt så när man kommer in ordentligt i rutinerna, allt bara händer utan att jag tänker på det.

Blezters ben blir sakta men säkert bättre, konstigt nog minskar svullnaden kraftigt efter jag skrittat uppsuttet men jag får inte alls en lika stor reaktion efter jag skrittat honom för hand. Fattar inte riktigt varför det blir så, men det spelar egentligen inte så stor roll så länge det fungerar :)
Blezter bjöd mig på en liten flygtur ner i taggbuskarna idag, inte för att han var dum utan bara för att han blev rädd precis när jag böjde mig fram för att klappa honom. Enligt My var det en snygg avsittning åtminstone, jag landade i friar-ställning eller hur jag nu ska förklara det, tyvärr ner i taggbuskarna. Haha ja det är sånt som händer ^^,


Benet efter uppsutten skritt igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback