2011-09-01 @ 05:18:00

Ett litet dilemma

På dressyr-KM om ett par veckor planerar jag att rida i min nya dressyrsadel, och behöver därför ett vitt dressyrschabrak. Eller behöver och behöver, det är snyggast så. Dilemmat ligger i att jag inte har något snyggt vitt då jag inte haft pengar till att köpa mitt kommande tävlingsschabrak (eller pengar har jag egentligen haft, men jag har valt att spara de till stigbyglarna som ska sitta på nya sadeln och lite annat) så jag tror minsann jag får köra på mitt schabrak där det står broderat "Folksam Riders Cup", men det fungerar nog det med ^^,


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan låna mitt med gul/marinblå kant om du vill :)

2011-09-01 @ 14:26:33
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback