2012-08-15 @ 22:48:37

Kvällstur och framtidsfunderingar

Idag tog jag och Blezter en lugn och mysig kvällstur, skogen var det som gällde då såklart. Red väldigt slappt och mest i skritt, men det var utan tvekan mysigt! Satt och filosoferade på allt mellan himmel och jord, diskuterade allmänna framtidsplaner med Blezter, att det är kasst att det börjar mörkna så pass tidigt nu och ja, allt möjligt helt enkelt. Han är en mycket god lyssnare den där hästen!
 
Just det här med vad man ska syssla med i framtiden är inte lätt, men jag tror jag har börjat få ett litet hum om vad jag vill göra, åtminstone var jag ska befinna mig om ett år eller så. Kommer väl hinna ändra mig lika fort igen men om jag ska vara ärlig är detta något som funnits i bakhuvudet rätt länge. Är dock fruktansvärt mycket som ska klaffa, men om jag får ihop det så skulle det verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse. Tar ett tag till innan jag ens kan börja dra igång det, men att försöka sätta ögonen på målet är åtminstone en bra början :D
 
Bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback