2012-12-04 @ 09:00:00

Finsmakarens favorit

 
Blezter är minst sagt en kräsen liten herre och äter långt ifrån allting. Smakar gör han gärna, oavsett om det faktiskt är ätbart eller ej, men det är sällan han väljer att behålla det i munnen. Äpplen och morötter är han väldigt förtjust i men det är för min del väldigt praktiskt att ha något "mindre färskt" att bjuda på emellanåt, om ni förstår hur jag menar?
 
Provade ett par olika sorter men ingen verkade falla herren i smaken, förrän jag i somras köpte en påse nere i Falsterbo med jordgubbssmakande godis från HippoTreats. Han blev väldigt glad för dem, tyvärr verkar det vara svårt att hitta någonstans de säljs. Med andra ord får jag köpa på mig ordentligt i Göteborg (som faktiskt "bara" är 4,5 månad bort, haha)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback