2012-12-21 @ 13:51:31

Oops

Hej alla fina!
 
Nu var det snart två veckor sedan jag postade något här sist, oops! Anledningen till det är att jag haft annat att göra plus att det inte finns så mycket att säga om hästlivet för tillfället. Blezter står snällt i sin box med bandage på, och jag tar hand om honom. Mockar, borstar, lägger om bandagen och fixar mat - alltså allting som går att göra just nu. Känner att det kanske inte hade varit så himla intressant att läsa om?
 
Det enda som faktiskt hänt med Blezter sedan sist är att den allra största ruvan (1x1,5 cm ungefär) lossnade, och han blödde då igenom bandagen. Jag ska erkänna att mitt hjärta stannade när jag fick se bandaget, för även om det inte var mycket blod så var det tillräckligt för att det skulle kunna ha gått riktigt illa där inne. När bandaget väl var av så såg allting fint ut (tack och lov!) och han fick på sig ett annat slags bandage med steril kompress och lite andra gottigheter.
 

Som några av er kanske minns så skulle jag göra en rejäl uppfräschning av mitt rum här hemma nu under hösten, och jag är faktiskt strax klar. Det tar en hel del tid när man ska renovera gamla möbler osv, men fint blir det! :D Kanske kan ni få en liten sneak peak redan idag?
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Krya på Blezter!

2012-12-21 @ 21:46:00
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback