2012-01-24 @ 10:33:00

Jag vill också ha ponny!

Jag har egentligen aldrig haft något större "sug" efter att tävla ponny, inte förrän nu när jag inte kan längre. Jag har (åldersmässigt) alltid haft möjlighet att tävla ponny men eftersom jag blir 19 i år kommer jag inte längre kunna starta avd A, vilket får mig att vilja det så himla mycket! Visst är det typiskt?

Hur som helst har jag alltid varit lång och började därför rida storhäst tidigt, och det är väl en av anledningarna att jag inte känt något större sug efter den omtalade "ponnytiden". Jag har helt enkelt alltid känt mig mer hemma bland de större hästarna :)

Men en sån här ponny hade väl inte varit fel att ha hemma i stallet?


Om jag inte är helt fel på det så heter den Chardonnay 23 och rids av Mathilde Hannell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback