2012-07-16 @ 11:49:43

Min Falsterbo-vecka

Som sagt, min Falsterbo-vecka har varit grymt bra! Dagarna har verkligen smält ihop med varandra och jag har svårt att komma ihåg exakt vad som hände när, men bra har jag haft det. Har träffat många trevliga journalister, fotografer och ryttare från världens alla hörn, bott och jobbat med trevligt folk och gått tillräckligt många varv på mässan för att kunna den utan och innan. Vissa dagar var absolut slitiga, men så värt det!
 
Har suttit och tagit citat från alla Chef d'Equipes under dragningen till FEI Nations Cup, sprungit som en galning över stora hoppbanan för att få fram start- och resultatlistor i tid, hämtat internationella ryttare till presskonferenser och en jäkla massa mer. Som en liten parantes hann jag även med att bli påkörd av en liten lastbil, haha! Mobilen knäppte ett par bilder och kameran hade jag inte uppe en endaste gång, så mobilbilder it is!
 
T.v. Funktionärs- och pressband, med denna kombo kommer man åt de flesta ställen höhö. T.h. världens godaste glass! Arraksboll, dammsugare och knäck <3
 
T.v. Allerto the Tour of Amateurs. T.h. Tidig och solig morgon, på g till affären för att hämta dagstidningar till presscentrat.
 
T.v. Solglasögon, blått nagellack och de snygga FHS-kläderna. T.h. God kvällsmat hemma i huset!
 
T.v. Årets första presskonferens, detta med de tre svenska OS-lagen. T.h. Utsikt från kontoret, norra läktaren.
 
T.v. Sara Silfverberg intervjuar Sylve Söderstrand och Jens Fredriksson efter vinsten i FEI Nations Cup. Jag väntar på att följa de tillbaka till presscentret. T.h. Alexandra, jag och Bigfoot!
 
T.v. Sista kvällen T.h. Redo för hemfärd!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkar som om du har haft en typ lika fin vecka som jag har haft! Fy sjutton vad kul det var att jobba som funkis :D

2012-07-18 @ 20:19:07
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback