2012-07-20 @ 13:30:00

Roliga kommentarer

Det har inte blivit många dressyrstarter för mig under min livstid, men under de som faktiskt blivit har jag lyckats samla på mig några udda kommentarer från domarna. När jag startade en islandshäst fick jag en kommentar i stil med "oren trav" när denne gick in i tölt... Haha! Men den roligaste, och förmodligen mest irriterande, är den ni kan se här nedanför.
 
Och varför en tvåa? Enkelt svar: häst på två ben. Och ja, pappert var sådär grönt... Haha
 
Har ni någonsin fått några roliga/konstiga/udda/irriterande kommentarer? Tell me!

Kommentarer
Postat av: rebecca

det mest irriterande är väl när domaren skriver "mer drivning" och man nästan sitter och bankar i hästen sida... Annars har jag nog inte fått några speciella kommentarer mer än de vanliga faktiskt!

2012-07-20 @ 14:54:49
URL: http://www.beccasorensen.blogg.se
Postat av: Malou Kastman

De få gånger jag har startat dressyr på spottis så har det stått "något spänd" på typ varje punkt.. Haha ;) hon är inte direkt en dressyrponny, så fort hon kommer in på dressyrbanan tycker hon att allting är för tyst och lugnt så hon blir helspänd och vet typ inte var hon ska bli av xd sen som slutkommentar brukar det alltid stå "bra kämpat på en het ponny", haha!

Men funderar på om jag ska starta någon här i närheten nu snart igen, bara för att se om det är någon skillnad! För det var över ett år sen vi gjorde vår senaste dressyrstart

2012-07-20 @ 15:26:51
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag fick en gång kommentaren "fin ponny" om Anton, mitt fullblod på 162 cm. Han är ju liten, men inte SÅ liten haha. Annars har jag också fått "bra att du klappade hästen" när vi maskat oss igenom ett program i långsam trav.

Dock tycker jag ju att "hoppa ut" var helt fantastiskt <3

2012-07-22 @ 10:23:58
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback