2012-07-23 @ 21:33:19

Skogstur

Blezter har så otroligt mycket energi för tillfället att jag knappt vet vad jag ska göra med honom. Full rulle är det som gäller, och inget annat. För ett par dagar sedan gjorde han faktiskt ett rätt gott försök att sticka med mig och jag fick lägga rätt mycket i handen för att få stopp på honom. Ska jag vara ärlig tror jag inte han har hjärta att verkligen sticka på riktigt, att dra världens repa utan att ens fundera över vad jag säger om det. Därmot kan han dra upp tempot rätt rejält för att sedan lägga i världens tvärnit när han får syn på något läskigt. Som typ en sten, jisses vilka stopp där kan bli då! Haha
 
Idag tog vi iaf en liten runda i skogen, vilket gick bra. Glad och lite busig var han allt, men så länge han håller sig inom rimliga gränser är det okej med lite bus. Han är trots allt bara en bebis ^^,
 
Blezter för ett par dagar sedan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback