2012-03-10 @ 11:43:51

Personligare blogg

Jag har funderat ett bra tag på om jag ska dra på och göra bloggen lite mer personlig än vad den är nu. För tillfället så har jag ett rätt stort avstånd mellan mig och bloggen och jag tror ni skulle bli förvånade över hur pass lite jag ändå berättar för er läsare. Det jag skriver och delar med mig av är inte mycket mer än ett lätt skrap på ytan, och även om jag definitivt inte kommer gå in riktigt på djupet så tror jag att det skulle kunna bli rätt bra för mig om jag släppte lite mer på "spärrarna".

Eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Petra

Tycker det låter jätte bra!

2012-03-10 @ 12:22:31
Postat av: Fia

Ja :D

2012-03-11 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback