2012-11-28 @ 22:11:49

Det går framåt

Hela kvällen har spenderats hos min fina vän med mycket rykt och mys, finns inget härligare! La om bandaget idag och allting såg väldigt fint ut, inte minst svullnaden. Kan tänka mig att där kommer bli ett ärr, men det var trots allt ett rätt djupt skärsår, och så länge allting fungerar som det ska inuti benet gör det absolut ingenting för min del.
 
Tidigare idag satt jag och kollade igenom filmerna från den senaste träningen, som var två dagar innan han skadade sig, och kom på hur himla mycket jag faktiskt saknar att sitta på hans rygg. Tittade även på filmen från vår senaste start och njöt över att få återuppleva känslan jag hade då, för den var fin! Ni ska få se den rundan snart! :)
 
Mockningshjälp de luxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback