2012-10-02 @ 22:40:34

Blezter 2/10

Tanken var att rida ut en runda idag men jag kom iväg lite senare till stallet än jag tänkt och ryktade sen ett bra tag (som vanligt haha), så det hann tyvärr bli lite väl mörkt för att ge sig ut. Det var träningar på utebanan hela kvällen så vi fick traska in i ridhuset.
 
Provade att sätta hacket på the Difference'et och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Han var väldigt pigg, springig, spänd och stark, samtidigt som han kändes "svag" i kroppen. Verkligen jättesvårt att förklara men han var inte som han brukar och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kan vara så att han tappat lite nu när det blivit så pass hattigt som det blivit på senaste tiden, annars vet jag inte. Han kryllade ihop nacken, blev sju mil lång och bara allmänt platt. Dessutom tog jag utan tvekan guldmedalj i häståkning idag.
 
Vi har inte fått något flyt i sommar, aldrig kommit igång ordentligt och jag har inte känt mig engagerad eller delaktig i det hela, hur konstigt det än låter. I det stora hela har varken tävlingsresultat eller känslan varit något att hänga i granen direkt, och det känns rejält. Allt har bara varit så konstigt på något sätt och jag har verkligen kört fast ordentligt. Jag har ridit kasst, han har inte alltid satt sin bästa sida till och ja, det känns bara allmänt kasst just nu. Ska försöka ladda om inför träningen imorgon, hitta tillbaka till mitt positiva jag och bara dra fram den där übergrymma känslan som jag vet vi kan få till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback