2012-10-11 @ 15:22:20

Hej och hå

Vädret är döfint idag, verkligen! Egentligen som gjort för en härlig uteritt men eftersom älgjakten har börjat här hos oss nu så får det bli ett pass på banan. Är nog dessutom innehavare av en mycket pigg häst idag skulle jag tro, så det är bäst så. Tänkte ta och rida över några bommar idag och försäkra mig om att det inte spökar i huvudet på honom, eller mig för den delen. Han har inte blivit riden dessa dagar utan endast fått kortare promenad pga min nacke så det kan bli spännande att kravla sig upp idag.
 
I tisdags var vi inne och kollade upp nacken på akuten då jag hade svårt att röra den. Gjorde en skiktröntgen som visade att där som tur var inte fanns några frakturer, däremot hade där blivit en förtätning mellan två kotor. Om detta hänt nu eller var gammalt kunde det däremot inte säga. Ligamenten i nacken hade också tagit lite stryk, men annars såg det fint ut. Kalaskalas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback