2012-10-06 @ 09:00:00

Helgens planer

Idag, lördag, så är det jobb som gäller för min del. Inte hela dagen såklart men ett par timmar kommer där allt att gå! Älskar att jobba helg, kan inte riktigt förklara men allt känns bara extra fridfullt på något sätt. Sen att där är OB-tillägg är inte fel det heller! Haha
 
Blezter ska få gå över lite bommar/hoppa minihinder idag. Ska spinna vidare lite på det vi gjorde på träningen i onsdags, alltså blir det en del voltarbete. Jobbar väldigt sällan på volt, uppenbarligen mer sällan än jag borde eftersom vi hade svårt att hålla ställningen i och efter språnget samt få med yttersidan i alla svängar. Så det är främst det jag tänkte jobba lite med.
 
På söndag har jag först morgonfodringen och utsläppet i stallet, sen ska jag stå som funktionär på KM. Egentligen är min helg inte förrän nästa vecka men eftersom jag ska tävla på södagen bytade jag "morgonsysslorna" med de som har helgen denna veckan.
 
Vad Blezter ska göra vet jag inte riktigt, men det blir förmodligen en tur i skogen. Hur hårt han ska gå beror lite på hur tufft det blir dagen innan.
 
Har förstås lite andra, ohästiga saker som ska göras men det är väl inte så intressant att höra.
 
(ska ev försöka tvätta skitgrisen någon av dagarna också ^^,)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback