2012-10-01 @ 12:24:53

Måndag

Tanken med dagen var att jag skulle fortsätta rensa ut bland alla grejer på mitt rum och i min garderob (den är ju på ett par kvm), rida min fina häst och roa mig med lite allmänt fix men eftersom jag blev inringd till jobb tidigt i morse så försvann ett par timmar av dagen ganska snabbt. Men, jag jobbar hellre och tjänar lite pengar när jag kan än sitter hemma och drar.
 
Ska även försöka skriva några tidsinställda under dagen, om jag kan komma på några vettiga idéer. Vet iaf att jag så småningom ska fixa fram bilder eller en liten film på sadelkammaren nu när den så gott som är färdig, eftersom ett par personer önskat få se den.
 
Hur som helst, ni får ha en fin dag och så hörs vi senare!
 
Lite nya bilder får jag se till att ta med, så småningom ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback