2012-09-28 @ 12:00:00

Fredag

Lugn dag på schemat idag, finfint!
 
Förmiddagen har gått åt till lite blandade saker, icke hästrelaterade. Eller lite häst blev där när jag på vägen hem kollade på Biltemas nya hästavdelning. Klämde och kände lite på sakerna och skulle gissa att de håller kvalité i stil med Hööks och Börjes varor, men med ett ännu lägre pris. Utseendemässigt var sakerna ganska bra men eftersom jag inte behövde något av det som fanns där följde inget med hem.
 
I eftermiddag ska jag iväg och hoppa Loma lite och sen självklart upp till min egna häst (som fortfarande har utegångsförbud). Är vädret okej i eftermiddag får han eventuellt komma ut på en liten skrittrunda :)
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Gudars, vad jag gillar din blogg, och din häst verkar vara urmysig! kram! :)

Svar: Tack så mycket, och ja, det är han ^^.
fridaelmlund.blogg.se

2012-09-28 @ 21:24:24
URL: http://kiwipaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har en grimma och benlindor därifrån o de har högre klass än hölls motsvarighet. Inga noppror trots tvätt och torktumling och grimman har inte tappat färg trots den suttit på hela sommaren :)

2012-09-29 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback