2012-09-07 @ 09:00:00

Fullspäckad helg

Helgen var visst kommen igen, fullspäckad av saker att göra!
 
Idag ska Blezter skos och ridas, jag ska stå som funktionär på klubbens stora tävlingar hela dagen och sen ska jag förhoppningsvis hinna med stallmöte på kvällen. Blir tight, men det ska absolut gå!
 
På lördag kommer jag rida Blezter tiiiidigt på morgonen, vill inte ens tänka på hur tidigt det blir. Efter mycket funderande fram och tillbaka kom jag fram till att det kan vara bra att testa rida på morgonen dagen före tävling istället för eftermiddag/kväll, så han får mer tid att ladda upp lite energi. Vi får se hur väl det fungerar! Därefter kommer jag stå som funktionär ännu en heldag för att sedan åka hem och göra Blezter i ordning för tävlingen dagen efter.
 
Söndag är lika med tävlingsdag! Vi startar andra klassen men kommer förmodligen ändå behöva ge oss av så vi är där innan tävlingen börjar, så det kommer bli en ganska tidigt morgon då med. Efter tävlingen kommer det (om tiden finns) bli ännu ett möte, då med föreningens ungdomar. Därefter ska jag hem och dö. Haha!
 
Tittar kanske in här under helgen, annars hörs vi när den är över!
 
Sist jag var på en Åstorptävling var det med kameran i högsta hugg, ååh fina gräsbana!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Vad för möte? Med Åstorps ungdomar?

Svar: Söderåsens :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-09-07 @ 09:29:05
URL: http://skeckryttaren.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad duktig du är på att fota!
Har du haft en bra dag??
Mvh Jenny

2012-09-09 @ 17:09:01
URL: http://guldponier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback