2012-09-12 @ 08:46:16

I'm alive!

Nu var det minsann ett tag sedan vi sågs! Igen. Haha
 
För att ta helgen i snabba drag så skoddes Blezter i fredags, vilket gick lika bra som vanligt. Därefter spenderade jag hela dagen som funktionär i Åstorp, kom hem och red ett riktigt bra pass i ridhuset och däckade sedan i sängen.
I lördags stod jag återigen i Åstorp, närmre 14 timmar, och gjorde sedan i ordning Blezter lite snabbt inför söndagens tävling. Förberedde så mycket jag hann och orkade innan jag återigen däckade i sängen.
 
Och söndagen då, tävlingsdag och allt. Tyvärr har jag inget tävlingsresultat att dra för er då vi aldrig kom iväg på någon tävling, och det för att jag var den klantigaste människan i världshistorien. Åååh! Ältrar det fortfarande...
Brukar alltid packa i ordning allt dagen innan, lägga fram alla kläder och ja, allt är färdigt. Av förklarliga skäl orkade jag inte det i helgen men eftersom jag ändå (trodde att jag) visste var allting var så var det ingen big deal. När det var dags att ge sig av hemifrån kunde jag inte hitta Blezters pass. Vände upp och ner på hela huset, men icke. Det var försvunnet.
Var så fruktansvärt arg på att det kunde vara borta, för det har verkligen aldrig hänt innan. I vanliga fall har jag stenkoll på var jag lägger grejerna, och i vanliga fall kollar jag allt sånt här dagen innan. När jag väl hittade passet igen var det alldeles för sent att åka iväg, även om de skulle gå med på att flytta ner oss hade vi fått stressa något otroligt så jag ringde och strök oss. Skitskitskitskit.
 
Därefter har jag bara legat hemma och varit juk, ungefär som resten av året... Feber och en förkylning utan dess like, joo men det är alltid fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback