2011-04-23 @ 14:57:58

Åååh :')

När det trillar in snälla kommentarer blir jag jätteglad, men när inlägg som detta dyker upp blir jag nog nästan ännu gladare!



Det var Alexandra, som jag var med på tävlingen igår, som postade detta. Jag vet inte vad jag ska säga, är så otroligt dålig på sånt här..! Hur som helst är hon en väldigt rolig person som alltid har något att säga (alltid! Haha). Hon har verkligen gjort ett superjobb med sin häst Pikachu och jag är väldans imponerad över hur hon kämpar på med honom! :D
Som sagt vet jag inte riktigt vad jag ska säga (skriva), jag blir så paff när jag läser sånt här.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

You don't have to say a word honey, I know you love me ;) Hahaha!

Fina vännen <3

2011-04-23 @ 20:35:43
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback