2011-04-26 @ 15:39:09

Hej å hallå!

Nu har jag kommit hem från både skola och stall, och ska om en stund dra vidare till Alexandra. Blezter fick vila idag då jag inte tyckte det var någon höjdare att rida honom 4 dagar i rad när han vilat ett tag. Imorgon ska jag däremot upp på honom igen och förmodligen trava lite, åh så härligt! :D
Det är så himla skönt att ha en häst jag längtar efter att rida, det är inte alla hästar jag gjort det med direkt. Men Blezter är så grymt bra :D

Tänk när vi kan börja hoppa också... :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Ingen aning faktiskt, enligt beskrivningen på hemsidan så finns inte VR med :)

2011-04-26 @ 16:28:54
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Jaha okej, ingen aning faktiskt. Kollade runder på priser och billigaste priset jag hittade med detta objektivet var 1390:-, fick det dock billigare :) Men är ganska nöjd med priset ändån.

2011-04-26 @ 20:16:32
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback