2011-04-01 @ 22:49:43

Imorgon flyttar Blezter!

Nu till nyheten jag utlovade:
Imorgon kommer vi flytta Blezter!

Stallet ligger här i Billesholm och jag har 10 min dit med cykel, alltså riktigt närma och bra. Stallet är fint, hagarna likaså och folket verkar jättetrevligt! Som grädde på moset är där både ridhus, ridbana och skog/åkrar. Hur bra låter inte det?!
Jag tror att vi båda kommer trivas jättebra där och jag ser verkligen fram emot att ha honom så nära. Tanken på att jag för första gången någonsin kan cykla till stallet är inte heller helt fel kan jag säga och som sagt tror jag verkligen på det här!

Kameran ska få följa med såklart, men hur mycket bilder det blir vet jag inte ;)
Så nu vet ni i alla fall hur vår morgondag kommer se ut :D


och NEJ det är inget april-skämt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag är också sugen!

2011-04-02 @ 15:10:00
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback