2011-04-08 @ 21:44:41

Sista dagen

Hej!
Sent inlägg blev det idag, men jag fastnade helt enkelt framför tv:n när jag kommit hem från min fina häst och det tog lite tid innan jag lyckades slita mig igen. Hur som helst var det sista dagen på APU:n idag och fastän jag har trivts jättebra där så ska det bli skönt när allt återgår till det normala. Jag har utvecklats i min ridning och fått nya erfarenheter som jag vet att jag kommer få stor användning av i framtiden. Att rida så många hästar i olika åldrar, utbildningsnivåer och temperament är otroligt givande och framförallt roligt!

Idag fick jag välja och vraka mellan hästarna och ta de jag kände för och det slutade med två 4-åringar, en 12-åring (?), en 7-åring och en 5-åring som alla gick jättefint och uppförde sig super trots att ridhuset höll på att blåsa iväg i stormen. Att rida runder på pigga unghästar i den blåsten var lite läskigt, men som sagt gick alla jättefint! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback