2011-04-23 @ 13:48:05

Skrittat Blezter

Idag har jag skrittat Blezter, åh lycka! :D
Gabbi var med mig i stallet idag så jag passade på att utnyttja henne lite och satte kameran i händerna på henne, alltså har jag en del bilder att bjuda på! Han var jättesnäll, ganska pigg och tittig i början och taktade en del också, men han skötte sig jättefint som vanligt.
Det var jättehärligt att vara tillbaka uppe på hans rygg igen, som jag har saknat det! Han har bara stått i 10 dagar men det känns som evigheter. Förhoppningsvis är vi fit for fight igen :D

Jag kan bjuda på en bild sålänge, och då menar jag verkligen bjuda för denna var inte så charmig för mig haha. Blezter däremot är hiskeligt söt som vanligt! Förresten så har han det nya tränset på sig, och jag tyckte verkligen det var snyggt på honom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback