2011-04-17 @ 17:38:48

Söndag eftermiddag

Nu är jag igång och skriver igen!
Jag har varit uppe och pysslat om Blezter, och jag är lite tveksam till om han fortfarande var svullen eller inte. Nu när han varit det ett par dagar är det lätt att ögat luras att tro att svullnaden fortfarande är kvar så jag tog och mätte omkretsen kring kotan med händerna på flera ställen och kunde inte känna någon skillnad, dock var han lite varm fortfarande. Kylde bara idag och tog en ryktstund, något som han aldrig tackar nej till!

Min fina, fina häst!

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: Tack! :D haha ja det ser rätt roligt ut! xd

2011-04-17 @ 18:57:51
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback