2011-04-24 @ 15:31:08

Sunday, bloody sunday

Jag åkte upp till stallet i förmiddags och tittade på Pay 'n Jumpen, självklart med kameran i högsta hugg!
Passade på att göra klart allt i stallet plus skritta Blezter, vilket gick kanoners i början. När jag kräver något av honom medans han fortfarande har energi kvar blir han faktiskt glad och taggad, men när han börjar bli trött förvandlas han till världens barnrumpa haha! Det är nog inte något som syns så mycket, men jag känner attitydförändringen tydligt. Hur som helst så gick det bra idag, fastän han är en liten barnrumpa emellanåt ;) Som tur är kan han inte vara sur så länge lille prinsen! Jag åker upp där senare och kyler benet (för säkerhets skull) och spolar av honom så jag får bort lite damm och skit :)

Hanna och Imperia på bild :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, söt bild^^

Vill du vara med i tävlingen, veckans outfit på bloggen? Läs mer på det här inlägget: http://dalaryttarna.blogg.se/2011/april/tavling-3.html#comment

2011-04-25 @ 11:53:04
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

hihi fina bilder du tagit! :) tack! ;D

2011-04-28 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback