2011-04-10 @ 19:17:13

Sunny Sunday

Det är så underbart skönt att kunna cykla till stallet, så underbart skönt så det går inte att beskriva!
Jag var bara tvungen att säga det ^^,

Idag red jag Blezter på banan och det går absolut framåt! Jag provade att ta upp honom lite (lite!) i formen ett par gånger vilket fungerade bra. Han är inte galopperad under ryttare på länge, bortsett från förra veckan, eftersom jag verkligen ville hitta balansen i traven innan jag gav mig in alltför mycket på galopparbetet. Därför är han inte speciellt stark i galoppen men han kämpade på bra och i slutet började allt falla på plats fint. Han är så duktig! :)

Tvättade och klippte även svansen och han skötte sig utmärkt som vanligt. Jag hade mer eller mindre vant mig (eller lärt mig stå ut) utan spolspilta, men jisses vad underbart att ha en! Hur klarade jag mig utan?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback