2011-04-21 @ 08:17:24

Tillägg i fotokalendern

Jag måste göra ett litet tillägg i fotokalendern!
Imorgon kommer jag hänga med Alexandra till Munka, så lite fotograferingsabstinens kommer jag bli av med då haha! Ska bli jätteroligt att komma ut lite igen, har inte varit på tävling sedan januari (eller okej, jag kollade lite på sm i mars) och innan dess var det november då jag själv tävlade sist. Länge sedan!
Hon ska bara hoppa en klass så jag kommer inte vara på plats hela dagen, men en del borde jag hinna fota :D

Okej, jag var ju fakstiskt på Point to Point på Penshurst för mindre än en månad sedan också...

Kommentarer
Postat av: Louice

vilken rolig bild hehe...är de en som är påväg ner i marken bakom den vita häst?

2011-04-23 @ 19:47:45
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback