2011-08-30 @ 09:39:00

Blezter som föl

Jag letade som sagt upp lite bilder från när Blezter var föl, helt galet som åren har gått! Jag kan fortfarande känna hans fölpäls mellan fingrarna, den klena manen, lukten och ja - allt!
Har valt ut några bilder, kan ju inte visa alla. Även om jag hade velat ;)

Knappt ett dygn gammal


En (?) vecka gammal


Något äldre, skulle säga runt en månad kanske (kan inte se exakta datum på bilderna just nu) och han har precis kommit igång med pälsbytningen.


3-4 (?) månader gammal


Veterinärbesiktningen! En vecka senare köpte vi honom! :D


Efter nyår (så tekniskt sett var han åring) provade jag att klä ut honom i glitter


Avslutar med en fullkomligt underbar bild xD

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

haha vilka underbara bilder! Ser ut att ha varit ett tag sen ;) hur gammal är han nu?

2011-08-30 @ 13:03:42
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback