2011-08-28 @ 13:58:10

Kingsland höst och vinter

Jag fick ett mail från Filippa's Ridsport för någon dag sedan om att Kingslands höst- och vinterkollektion kommit in så jag tog mig en titt. Jag är inget galet fan av Kingsland och hittade inte så mycket som jag gillade, men dessa saker hade gärna fått trilla in i min garderob ^^,


Gillar inte att Kingsland tar såna galna överpriser, jag är bombsäker på att deras saker inte kostar på länga vägar hälften så mycket att producera. Finns i alla fall på Filippas Ridsport, som jag för övrigt kan rekomendera starkt! Bra service och snabba leveranser!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju tyvärr så att man betalar för märket precis som med pikeur, eurostar och alla dom liknande märkena. Men man får vad man betalar för då deras kläder håller mycket högre kvalitet!

2011-08-28 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback