2011-08-26 @ 14:16:06

Ledigt från bloggen

Som ni har märkt har jag legat lågt här de senaste dagarna, och det har varit riktigt skönt för min del! Skolan tar en del energi även om vi inte gör så enormt mycket mer än startar upp kurserna nu, Blezter ska ha sin tid och det har helt enkelt varit skönt att inte behöva tänka alls på bloggen utan bara låta det vara. Inte ofta jag lägger bloggen åt sidan (som ni säkert märkt) men ibland måste jag. Hela poängen med att blogga är att det ska vara roligt, och jag vill inte behöva känna ett tvång för då försvinner motivationen fortare än ni kan ana.

Blezter har vilat i två dagar, anledningen kan ni få senare, men jag hoppas kunna rida en liten runda idag i alla fall så han får röra lite på sig.


Blezter som föl ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback