2011-08-17 @ 14:06:49

Motivationen

Vi gick runt en bra stund inne på HEP och kollade igenom varje hörna av affären, minst två gånger ^^, Jag hittade en hel del snygga saker, både som jag hade råd med men såklart även de som låg lite över min budget. Jag köpte ingenting utan väljer att försöka hålla lite i pengarna så länge :)

Skolstarten börjar närma sig och om inte mindre än 5 dagar sitter jag åter i skolbänken. Faktumet att mitt sista sommarlov snart är slut, skolan börjar och vädret är kasst får mig att tappa all motivation och det är väl därför uppdateringen inte varit den bästa de senaste dagarna. Det och tidsbrist.



Blezter har fått en välförtjänt mini-vila på 3 dagar, men idag är det äntligen dags för mig att rida igen. En tur i skogen är inplanerad :)

Kommentarer
Postat av: Alva ♥

aww , vilken fin bild ! :)

2011-08-18 @ 01:18:52
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: julia

Gud vad fin blid och blogg en supper bara blogg ;)

2011-08-18 @ 10:42:36
URL: http://kvikkjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback