2011-08-06 @ 14:21:13

Schockemöhle Champion

Dessa schabrak från Schockemöhle såg jag för första gången precis innan jag åkte ner till Falsterbo, alltså är det snart en månad sedan. Jag såg ett par där nere och de verkade väldigt "stadiga" och bra i materialet, som vanligt alltså.

Jag tycker alla schabraken är snygga men jag är inne i en riktig Anna Scarpati-fas nu och det finns inte många schabrak som ligger i den klassen ;) Det rosa-aktiga är egentligen vinrött, undrar hur många som känner sig lurade när de får hem ett vinrött schabrak istället för ett rosa?


Finns hos Ride with Style för 459:-

EDIT
Ride with Style har rätt färg på sina bilder, det var där på deras hemsida jag upptäckte att schabraket inte var rosa trots allt ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback