2011-12-11 @ 08:25:00

Apple in my <3

I hela mitt liv har det varit PC som gällt, ingenting annat. Om jag ska vara helt ärlig visste jag för 5-6 år sedan inte ens att det fanns något som hette Apple (IBM), inte heller visste jag vad jag gått miste om under alla dessa år.

I 1,5 år har jag använt mig av Apple's produkter och tycker att de tillhör de absolut bästa. iPod, MacBook och iPhone är de saker som hitintills är i min ägo, men jag är säker på att listan med tiden kommer göras längre.

Så det är alltså på denna underbara MacBook som allt blir till ^^,

"Det som inte går att laga med silvertejp, är trasigt"

Kommentarer
Postat av: Hanna

apples produkter är grymma! :D

2011-12-12 @ 22:58:48
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback