2011-12-04 @ 22:14:42

Julahoppningarna

Idag befann jag mig på ÅPK och Julahoppningarna en liten stund, precis som planerat. Jag hade gärna velat avsluta mitt sista ponnyår här men så blev det inte. Om jag verkligen hade ansträngt mig hade jag kanske kunnat hitta en ponny att starta, men det kändes på sätt och vis inte så viktigt i och med att jag inte haft någon vidare lång ponny-karriär ;)

Jag har inte hunnit köra in mig på objektivet helt ännu (kombinerat med att ljuset där inne är det sämsta på länge) vilket ledde till ett varierat resultat bland bilderna. Några blev ganska bra medan andra blev... hm... mindre bra? Haha! Hur som helst tror jag att det kan bli kanonbra när jag väl hittat känslan i det! :)


Här är en av de bättre bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback