2011-12-25 @ 22:30:24

Lite off

Såhär lagom till lovet, julen och framförallt nyår har jag dragit på mig en jäkla förkylning. Ena dagen var jag frisk som en nötkärna, nästa kunde jag knappt andras. Idag har jag inte gjort mycket mer än legat apatisk i sängen, men förhoppningsvis kommer det ge mig mer energi inför den kommande veckan!

Hur som helst firade vi julen hemma i år och det har blivit en hel del fina presenter! Jag tänkte försöka ta bilder imorgon och visa er :D

Jag hoppas att ni alla hade en bra jul!


Jag trotsar årstiden, och lägger upp en somrig bild istället!

Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; meee tooo!

2011-12-26 @ 11:52:03
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback