2011-12-02 @ 15:22:07

Tullstorp

Precis som ni alla gissade på under gårdagen, så var vi på Tullstorp!

Det var ett studiebesök som skolan/djursjukhuset fixat åt oss och det var minst sagt roligt att se deras stora och superfräscha anläggning. Tyvärr resulterade morgonstressen i att jag glömde kameran hemma, så jag har endast mobilbilder att bjuda på.


En del av ridhuset. Baren (ovanför speglarna) var löjligt bra inredd och jag hade inte tackat nej till att bo där inte...


Utbildningsstallet


Ridhuset, sett från hingststallets sadelkammare


Utbildningsstallet (igen) med ridhuset i bakgrunden


Utbildningsstallet med en gummimatta till stallgång, golvvärme i sadelkammaren och spotlights i stallgolvet. Inte illa pinkat!

I stora drag kan jag säga att det var en väldigt fin anläggning och den slående upplevelsen var lugnet som låg över markerna. Allt var tyst, lugnt och fridfullt - precis så som ett stall ska vara.

Kommentarer
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Vad roligt att få vara där och titta! :)

2011-12-10 @ 20:44:23
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback