2011-02-20 @ 11:07:00

I'm off to England!

Den 19:e mars lämnar jag Sverige i 5 dagar!

Det kommer bli första gången jag åker utomlands (bortsett från Danmark haha) och det ska bli så jäkla roligt! De är inte någon vanlig semester, utan det är faktiskt skolan som fixar allt! Jag går utan tvekan på den bästa skolan som finns!

Jag, två ettor, rektorn, skolchefen och två lärare ska åka dit för att besöka Hadlow College!
Exakt vad som kommer hända vet jag inte förrän v 9, även om de har berättat en hel del redan så är det lika bra att vänta med att berätta tills jag vet helt säkert. Hur som helst kommer jag berätta så fort jag vet!

Jag är såklart dönervös. Nu kommer jag låta som världens pessimist, men det är så mycket som kan gå fel. Att jag dessutom känner mig extremt obekväm i helt nya situationer och att jag har smått prestationsångest gör det hela ännu jobbigare (i kombination med att jag inte känner de två ettorna). Hur som helst så är glädjen i detta fallet större än ångesten och jag ser verkligen fram emot att få åka, och är såklart sjukt tacksam är över att jag får åka!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad roligt, du får fota en massa! :D

2011-02-20 @ 11:33:33
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Kameran följer såklart med och jag ska försöka fota så mycket som möjligt! :)

2011-02-20 @ 11:34:27
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag är avis! Tycker inte man kan välja ut elever på det viset som dem gjorde... Men såklart glad för din skull! :D

2011-02-20 @ 13:03:58
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback