2011-02-13 @ 17:45:18

Friserad och fin!


Jag passade på att frisera Blezter lite idag, vilket verkligen var välbehövligt! Jag ska ta en runda till med ryckkniven i veckan eller till helgen, beroende på när jag har tid och ork till det. Hur som helst ser manen helt okej ut, bara lite finjustering till som kan behövas.

Hemska mobilbilder bjuds det på. Som ni ser så är manen inte riktigt klar.


Jag försöker också lära mig att knoppa lite bättre. Eftersom jag inte tävlat dressyr (mer än KM) så har jag egentligen inte behövt knoppa, men när jag tänkr efter så är det såklart ordentligt mycket prydligare med en knoppad häst - även i hoppningen.

Den inbakade i pannan är både sned, lite för "tjock" och allmänt ful, men somsagt så försöker jag lära mig ;) Egentligen kan jag inte göra inbakade flätor heller, så jag kämpar verkligen på! Haha

Kommentarer
Postat av: philip den bästa ;)

tänk på att göra benorna helt raka så ser det prydligare ut :D

2011-02-13 @ 19:36:00
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV: Jag försökte det men det gick sådär ;)

2011-02-13 @ 19:49:41
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback