2011-02-18 @ 13:30:10

Lotterihästen

Som vanligt kommer Göteborg Horse Show i år att lotta ut ännu en häst, denna gången ett 4-årigt sto efter Figaro R. På bilder ser hon ganska tråkig ut, filmen tycker jag hon gör sig desto bättre på! Men med en sådan pappa och halvbror borde hon ju bli bra, eller vad säger ni? ;)



Bild/filmkälla

Jag är inte speciellt förtjust i tanken på att de lottar ut en häst då jag inte tycker det är rätt. Varken mot hästen eller vinnaren då det är så himla mycket som kan gå fel. Jag vet inte riktigt vad de har för regler och hur de kontrollerar att hästen verkligen får ett bra hem, så det kan jag inte uttala mig om.
Däremot drar jag mig för att köpa lott då jag verkligen inte vill ha hästen utan de andra superfina priserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback